نیایش هایی به قلم استاد گرانقدری که به معنای واقعی اسلام رو درک کرد  ...

 « دکتر علی شریعتی »

خدایا مرا به ابتذال آرامش و خوشبختی مکشان . اضطراب های بزرگ، غم های ارجمند ، حیرتهای

 عظیم به روحم عطا کن . لذت ها را به بندگان حقیرت بخش و درد های عزیز بر جانم ریز  .

خدایا مرا از چهار زندان بزرگ انسان : « طبیعت » ،« تاریخ » ، « جامعه » و « خویشتن » رها
 
کن ، تا آنچنان که تویی آفریدگار من ، مرا آفریده ای ، خود آفریدگار خود باشم نه که همچون

حیوان خود را با محیط ، که محیط را با خود تطبیق دهم  .

خدایا به من زیستی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته

است حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگیش سوگوار نباشم . بگذار تا آن را من ، خود
 
انتخاب کنم اما آنچنان که تو دوست می داری  .

خدایا « چگونه زیستن » را تو به من بیاموز « چگونه مردن » را خود خواهم آموخت  .


دوستان خوبم اگه به خوندن بیشتر این نیایش ها تمایل داشتین میتونین بیان کنین تا در آپدیت
 
های بعدی باز هم ادامه بدم  .

 
                
   
 آبی دریا قدغن ، شوق تماشا قدغن


          عشق دو ماهی قدغن ، با هم و تنها قدغن

 برای عشق تازه اجازه بی اجازه

    پچ پچ و نجوا قدغن ، رقص سایه ها قد غن

        کشف بوسه بی هوا ، به وقت رویا قدغن

 برای خواب تازه اجازه بی اجازه

    در این غربت خانگی بگو هر چی باید بگی

   غزل بگو به سادگی ، بگو زنده باد زندگی

 برای شعر تازه اجازه بی اجازه


    از تو نوشتن قدغن ، گلایه کردن قدغن

           عطر خوش زن قدغن ، تو قدغن من قدغن

  برای روز تازه اجازه بی اجازه